Vill ha körkort och bil

Hej!
Klev lite motvilligt upp idag för körlektion 07:50, men som tur var gick den bra måste jag säga! Körde stadskörning med vänster och högersvängar vid trafikljus i morgonrusningstrafiken. Var riktigt mycket folk ute samt vägarbeten vid Resecentrum och otrevliga förare runt omkring, MEN jag var faktiskt rätt lugn. Fick även koder så att jag kan börja sitta med teorifrågor idag, något som min lärare glömt gett mig trots att jag frågat. 
 
Så nyss loggade jag in där och kollade för skoj skull hur många rätt jag har på ett teoriprovs-liknande test, och gissa vad!? 49/65! Utan att ha pluggat så speciellt mycket alls! Blev typ helt överlycklig, trots att det mesta av det förmodligen är ren tur. Flyttade även upp uppkörningen idag eftersom jag tyckte det låg lite nära i tiden. Nu känner jag mig dock lite dum som gjorde det, två stycken i klassen som har tagit körkort denna vecka! Vill också ha mitt, NU!!!!! :(
 
Sen när jag har körkort skulle jag väl kunna tänka mig att ha en sån här... Range Rover Evoque i rött eller vitt, grymt snygg bil! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0