Utgång/födelsedagsfirande

I fredags kom Hanna, Ellen, Matilda och Ida hem till mig för lite förfest innan vi begav oss mot Strömpis. Jag fick ett kit bestående av body butter, shower gel i lukten moringa (vet inte vad blomman heter på svenska med den luktar fantastiskt!) och en tvättsvamp från The Body Shop. Jag fick även ett mobilskal i glittrigt roséguld! Så fint! Tusen tack Hanna! 
 
Vi tog det lugnt hos mig, lyssnade på musik, lockade hår och bestämde kläder med några glas vin. Tog bussen in till stan och gick till Strömpis. Ellen och Matilda hade varit så snälla och fixat köföreträde så jag kunde säga mitt eget namn och fick vi gå framför hela kön! (Kände mig något enormt cool av att göra det ;) )Vi kom in dit rätt tidigt så det var inte så mycket folk men det fyllde ju snabbt på. Hade en riktigt trevlig kväll och fick en bra start på mitt påsklov!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0