Hej

Det blev visst en rätt lång, oplanerad paus här. Blev lite så, att när skolan tog slut började jag slappa och då slappade jag med precis allt haha. Här kommer en sammanfattning på vad jag gjort senaste tiden! :)
 
Studenten kom ju tillslut, och jag sa ju att jag skulle visa några fler bilder!
 
 
 
Midsommar spenderades hos Ida med gott sällskap! Vi åt och drack gott, spelade kubb (vann), bakade kladdkaka och hade allmänt trevligt!
 
The Rolling Stones, legenderna, fick jag och pappa skåda den första juli. Var helt otroligt!
 
 
 
 Pappas födelsedag firades genom ett besök på sjökrogen i Katrinelund
 
Åkte till Skåne med mamma och pappa
 
 
...där jag blev kär i en smågata och den hemliga fotografen i mig kom till liv
 
 
 
Tog ett och annat dopp i havet
 
Hittade ett grymt promenadstråk i Simrishamn
 
Övade på att vara fotogenisk på vackra Bornholm
 
 
Hemma i Örebro åkte jag ut med Hanna och badade
 
Åkte med mamma till Nora och sedan till min farbrors och kusiners sommarstuga och badade (här är lunchen från Bryggeriet i Nora!)
 
Åt gelato med mamma efter en dags shopping hemma i Örebro. Rekomenderas starkt, dock är det kallare än vanlig glass-glass tror jag. På Köpmangatan
 
Var på Avskedsfest för Josefin och Lovisa som flyttar till Australien i cirka fyra månader. De kommer vara saknade! Under kvällens gång kämpade jag med att få till en god mojito. Lättare sagt en gjort!
 
Igår tog vi ut allt ur garderoben i mitt rum, jag hjälpte till att måla golvet med mera och jag tycker att jag nu kan säga att jag har en Walk In Closet. Det låter ju rätt coolt åtminståne!
 
 
...har även övat på sexiga poser för att visa upp min fina klocka jag fick i studentpresent bland annat, haha! ;)
 
 
Och solat en del. Nu sitter jag dock inne där det "bara" är 30 grader i jämförelse med utetemperaturen på 32-33...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0