90-tals-dille

Igår fick jag bara för mig att lyssna lite på 90-talsmusik igen, sån som man känner igen från när man var kring 4-5-årsåldern alltså. Och herrejävlar så bra den är! Haha alltså alla dessa pojkband som alla hade 5 killar som dansar i sneakers, man blir ju kär. N'sync, Backstreet Boys, Westlife, Five, osv osv! Jag vet (dock verkar mamma förneka det) att jag har, eller hade Backstreet Boys Millenium-album när jag var liten, fick sådan grym lust att hitta det idag, men det är förmodligen nedpackat i någon låda :(
 
Måste bara lägga upp några låtar som spelades på radion när jag var liten. Videorna är helt klart sevärda! Justin Timberlakes små blonda lockar tex. Hittar nya låtar hela tiden som man tänker "just deeet! Den ja!". Det jobbiga är bara att jag givetvis inte kunde engelska när jag sjung med till dessa...så kan bara sjunga med på refrängen trots att man lyssnat X antal gånger...
Njut av det goa nittiotalet:
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
F

Huh... lagom tills man lyckats förtränga denna del av musikhistorien dammar du av den. Nu måste jag köra The Doors och Zeppelin i ett par timmar i hörlurarna för att få bort detta igen..

2014-02-13 @ 16:59:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0