Klänningar och åter klänningar

Studenten kommer med stormsteg och jag har fortfarande inte beställt någon klänning. Men som jag har kollat runt! Har kollat många sidor på internet och idag åkte mamma och jag ut till en typ "gård" i Vretstorp som sålde balklänningar. De hade många fina som jag fick prova och jag hittade en som var jättefin som vi la undan. Dock vet jag inte riktigt om det är min stil tyvärr. 
 
Jag hade tänkt att plugga när vi kom hem men jag hamnar tillslut alltid på någon sida för klänningar ändå! Och imorgon beställer nog mamma och jag en! Äntligen!! :D Har även spanat på studentklänning och vill ha typ 10 stycken så jag kan byta varje timme eller något ;) Funkar ju inte riktigt så bara... ;)
 
Här är balklänningen som jag har tänkt beställa! Dock inte i gult.
 
Och en jättefin studentklänning jag hittade...men det får jag spana mer på :) men något i denna stil kanske!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0