Update deluxe

Hej! Jag har inte bloggat på väldigt länge så här kommer en liten sammanfattning om vad jag har haft för mig senaste tiden. Tänkte även lägga upp ett separat inlägg med bilder från Österrike. 
 
Nattinnebandy

På nattinnebandyn var vi ett tjejlag med tema gothic/död/punk/något i den stilen. Det gick faktiskt riktigt bra för oss och vi slog laget vi trodde skulle vara svårast. Vi kom 3a/4a om jag kommer ihåg rätt, då vi inte spelade någon match om 3e-platsen. Försökte ta bilder på min sminkning men de ser hemska ut, (extra) vit hy och svarta ögon och läppar!
 
Karrofiesta

På årets första Karrofest var temat "Min idol" och jag klädde ut mig till hoppryttaren Malin Baryard Johnsson! Det var roligt att klä ut sig och träffa folk men det är inte riktigt samma sak som när man går ut "på riktigt" dvs krogen ;)
Jossan och jag
Lovisa och Sanna som Marilyn Monroe respektive Bondbrud (hoppas att det var ok att jag la upp bilden men det tror jag :)
Fika med Hanna

Kände att vi behövde en liten catch-up fika då vi inte hinner ses hela tiden, Hanna som hade varit i Barcelona hade köpt med Milkachoklad och en mosaikelefant av Gaudi-typ (om jag inte minns fel), tack vännen! :)
Jag testade karamellatte och åt en chokladboll.
 
 
Annars har jag mest gått i skolan och pluggat, som vanligt alltså.... :)
 


Kommentarer
Olivia

Hejsan! Skulle du vilja göra ett länkbyte?

2014-02-27 @ 17:48:35
URL: http://bloggprinsessa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0