(Fylle)brännboll och Karrofest

I onsdags var det den årliga (fylle)brännbollen efter After Schoolen! Jag kände att jag ville gå då jag missat denna tradition alla andra år, men ja, det var väl lite för mycket "spex" eller vad jag ska säga, för min smak ;) Peppet är enväldiga dommare och detta kan betyder att en salig blandning av alkohol, nakenhet och lite brännboll utspelar sig i Skytteparken. Det är dock något man måste göra som pilt, även om det bara är som för mig, åskådare.
 
Torsdagen bjöd på en efterlängtad Karrofest, och jag har lagt ned mycket tid på min utklädnad som SuperSnällaSilverSara till rymdtemat! Vi hade en grymt spejsad kväll haha, det var nog bästa Karrofesten alltså!
 
 
Bästa outfiten någonsin.
 
 
Jag och Hanna! Var så kul att hon var med, ingen fest är sig lik utan oss tillsammans! ;)
 
 
Ludvig och Jonatan var fifuner från Tillbaka till Vintergatan, dock kallade jag dem för Lumine Muffins haha! Dock tyckte jag det passade bra då de hade lysen under hattarna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0