Sista provet i gymnasiet - check!

Med lite för lite sömn i kroppen och huvudet satte jag mig för sista gången i aulan, sista gången innan jag sitter där med en vit mössa på huvudet och spring i benen. Det var nationellt prov i matte 5, som inte är den enklaste kursen gymnasiet har att erbjuda, så att säga. Får se på torsdag hur det gick, jag håller seriöst tummarna för ett E...när jag hade C i tankarna i början av kursen. MEN det viktigaste är att man gör sitt bästa, vilket jag känner att jag faktiskt gjort med de förutsättningar jag har. 
 
Idag köpte jag årets krampentröja, något som jag inte hade planerat att göra då jag har den från året då jag gick i 1an, men i år var den så snygg så jag var "tvungen". 
Som ni ser så är det huvudbyggnaden som svämmar över med vatten, och skolan utrymms ju till sommaren för vattenskadorna. Och ut kommer en pilt på buffeln, skolans lilla maskot eller vad man ska kalla den. Riktigt cool! Givetvis är skolan sigill på framsidan som vanligt också.
 
 
 
 
 
Nu ska jag se till att få in två kompletteringar ikväll, sen är jag klar med gymnasiet! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0