Vår

Vaknade upp idag vid 7 (alarm visserligen) och insåg att det efter nattens mindre storm blivit riktigt fint väder! Våren är påväg och det blir lite lättare att gå upp på morgonen. Jag blir på så mycket bättre humör när det är fint väder. Jag har just druckit te och lyssnar på Spotify där jag sitter i sängen. Eller nu får datorn stå på skrivbordet (batteriet räckte iaf i 20 min) men jag sitter kvar. Snart tänkte mamma och jag åka ut och gå någonstans i vädret och sen kanske slinga håret på mig.

Sen måste jag givetvis plugga, men då kanske jag förhoppningsvis är på lite bättre humör än vanligt vis ;)





Haha Aftonbladet ska alltid göra allt så dramatiskt...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0