Tjenare hösten

Har senaste veckorna bara varit på jobbet på veckorna, kommit hem, kollat på någon serie och gått och lagt mig 21:30 typ. Förstår verkligen inte hur jag orkade stanna uppe och plugga när jag gick i skolan, och dessutom de flesta kvällar i veckan?? 
 
Hursom, tänkte ge en liten sammanfattning om vad gjort eftersom jag varit lite dålig på att blogga.
 
En onsdag (typiskt att det skulle vara en onsdag) var det fest på Ritz med The Great Gatsby-tema, vilket var givet att gå på tack vare temat! Tycker det är så kul att få klä ut sig. Gick med Hanna och Ida, dock gick jag hem tidigt för att orka upp till jobbet nästa dag, med kul ändå!
 
 
Blev bjuden hem till Anna på middag, vi lagade spaghetti och köttfärssås och jag fick se deras lägenhet. Var en riktigt mysig kväll! Anna tog några bilder på min bal, och en hade hon framkallat och ramat in! Blev jätteglad, är ett sånt fint minne!
 
 
Var på Länsteaterns genrep för Chaplin med Hanna. Efter vårat reklamjobb med frukostpåsarna fick vi biljetter till genrepet. Tyckte det var kul att få se teater då detta händer sällan annars. Innan teatern var vi och åt på Palo's där vi tog varsin pizza samt ett glas vin. 
 
 
Hanna fyllde år och anordnade födelsedagsmiddag, herregud vad mätt jag var sedan! Vi spelade även TP fast med Barngenifrågor haha. Grattis igen och tack för en mysig kväll!
 
 
 
Njöt av den (då ;) ) än så länge milda hösten. 
 
Spenderade hela förra veckan i Kvarntorp för ned/uppmontering av givare osv. med tester. Har dock inga bilder.
 
Följde med Hanna till Stockholm i helgen som var då hennes föräldrar skulle kolla på båtar där. Hanna och jag besökte Fotografiska som alltid har fina utställningar, dock exrta mycket svartvitt denna gång haha ;)
Åt på Vapiano som var gott och gick sedan på stan, jag handlade dock ingenting(!)
 
 
 
Nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar! Lovar att uppdatera er mer frekvent ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0