Dagens planer

Tänkte bara gå in och säga hej!
 
Snart ska jag åka och förhoppningsvis köpa ett par pjäxor om de finns kvar på stadium. Ska åka till Romme med mamma och pappa i helgen så kan ju vara en fördel att ha ett par pjäxor haha ;) Och den 21a ska jag, Hanna, Ida samt kille och vän åka dit! Ska bli kul :D
 
I eftermiddag ska jag träffa Jossi för fika, ska bli så kul att snakca lite! Och ikväll blir det bio med Erik, han hade presentkortsbiobiljetter som går ut om några dagar så bäst att utnyttja dem. Hade gärna sett 50 Shades of Grey men den har inte premiär förens den 14e. Så nu blir det en annan film som jag spanat in ett tag (jag fick min vilja igenom, han var inte lika sugen på den), nämligen Steven Hawking- filmen, The Theory of Everything! Den har 5 Oscarsnomineringar så den lär ju vara rätt bra. Ska bli väldigt mysigt hur som. 
 
Ha det bra! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0