Fredag

Fredag idag och jag är ledig! Så skönt, har jobbat två dagar nu och det är är helt sjukt hur trött man blir i ben och rygg. Men det är kul också, och bra träning. Lyckades ta flera kunder själv igår också, så känner mig lite stolt. Men det är mycket att hålla rätt på, det är nästan ingen som kommer och bara köper en sak, till ordinarie pris och inte har någon fråga, haha! Men det är kul tycker jag.

I tisdags pluggade jag och Erik matte inför högskoleprovet som vi båda ska göra. Han gick sam i gymnasiet och jag läste ju så mycket matte man kunde (matte 5) så har rätt bra koll på högskoleprovsmatten, och det är så kul att få "undervisa" lite. Själv måste jag bli bättre på verbala delen, jag läser för långsamt..

Hur som, idag väntar lite fix här hemma och sedan ridning, och imorgon Romme!! Ska bli SÅ kul! 


Köpte en kappa för några veckor sedan förresten, var tvungen att visa upp den haha! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0