Jobb och alla hjärtans dag

Äntligen har jag hittat något att göra! Har fått börja jobba en del på KappAhl nu, de ringde mig efter inventeringen och frågade om jag ville hjälpa till på lagret, vilket jag såklart ville! Jag har inte schema eller liknande, utan tas in när jag behövs, vilket funkar bra för mig nu när jag ändå inte har så mycket. Har även fått börja lära mig kassan nu också, vilket är jätteroligt! Har fått jobba en del nu i veckan och tror det blir mer nästa. 
 
Igår var det ju alla hjärtans dag, och den spenderade jag med Erik såklart. Vi möttes vid Slottet och gick sedan till Lilla Örebro där han bokat bord. Vi träffades vid just Slottet så jag inte skulle kunna lista ut vart vi skulle (hade ju kunnat mötas upp på Stortorget exempelvis), så gulligt haha. Det var SÅ fint och mysigt, så gulligt att sitta bland par i blandade åldrar som satt som förskjunkta i varandras ögon. Nu låter det riktigt djupt märker jag, men det var så fint verkligen. Jag åt bbq-kycklingspett som var sjukt gott. Vi åkte till honom sedan och jag hade världens kväll. Hade inte väntat mig allt men det var riktigt fint. 
 
Kan även passa på att lägga upp en bild från förra helgen då jag var med mamma och pappa till Romme och åkte lite skidor. Var grymt mycket folk, och hade tydliggen varit ännu mer dagen innan. Nya pjäxorna var super kan jag meddela, dock får man ju lite kramp i vaderna hur man än gör, haha..
 
Varm choklad hör givetvis till!
 
Var i väldigt gott sällskap igår.
 
Detta var inte helt dumt kan jag säga ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0