Heeej!

Uppdaterar här på tok för sällan men ja, HEJ!
 
Ska verkligen försöka komma igång med detta nu! Här kommer hur som helst en liten uppdatering om jag jag gjort sedan jag lade upp något senast.
 
Julen firades hos mormor och morfar, får passa på att tacka så mycket för alla julklappar!
 
 
Jag fick även julklappspengar och dessa gick till att fylla tomrummet över min säng! Det fick bli ett par gamar, av alla saker man kan pryda väggen med. Är väldigt nöjd dock!
 
 
Nyår spenderades med Erik och gänget samt några av Kalles universitetskompisar! Vi år god mat och hade en väldigt trevlig kväll!
 
 
Tycker denna bild blev häftig så är bara tvungen att lägga upp den!
 
Följde med mamma och pappa till Romme för lite skidåkning, det var mysigt!
 
 
Mamma hade tagit ledigt en dag i januari så vi passade på att kika runt i lite butiker på stan, då vi bland annat inhandlade en av gamarna. Åt jättegod pizza på Fratelli och njöt av lite kvalitétstid.
 
 
Jag och killarna var på hockey för några helger sedan, vi fick dock ståplatsbiljetter så vi lyckades hamna exakt mitt i Örebroklacken! Tror vi var de enda som inte hade tröjor/halsdukar eller likande med Örebros logga på, men det gick bra trots allt :) Örebro vann dessutom!
 
 
 
Har inhandlat den klassiska 70-talsbyxan och blev smått förälskad i dem faktiskt...så coola ju!
 
 
Förra veckan gick Erik och jag på hindersmässan, och det är så otroligt mysigt att gå och kolla på alla knallar som säljer remmar, korvar, donuts, strumpor och allt vad det är, det hör ju liksom till att gå på Hindersmässan som örebroare. 
 
 
 
 
Kände att en ny profilbild till Facebook behövdes så när jag träffade killarna i lördags och hade fixat smink och hår tyckte jag det var lika bra. Så efter många om och men och lite filterhjälp fick det bli denna, jag och Kalles fina micro, haha.
Ha det bra så hörs vi förhoppningsvis snart igen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0