Jul, nyår och en massa annat

Halloj! Både jul, nyår och en hel del annat har hunnit passera sedan senast. Ännu en termin på universitetet är avklarad och jag är nu inne på min fjärde termin vilket känns helt sjukt...känns ju som att det var igår jag tog studenten, men snart är jag halvvägs till civilekonomexamen.
 
Förra terminen innebar några större grupparbeten, jag har arbetat med samma grupp tjejer hela tiden så vi passade en kväll på att gå ut och äta på Pinchos. 
 
Min chef på KappAhl bjöd in oss anställda till glöggkväll hos henne vilket var supertrevligt! Här är en bild på mig och min kollega Jennifer och allt gott vi bjöds på!
 
 
 
Som jag visade i förra inlägget har jag inrett med en slags tejp som kan användas till bland annat inredning. Nu har jag tagit ner tejpen inne i vardagsrummet då den hela tiden åkte ner och målade istället en tavla för några dagar sedan, får se när den kommer upp! Men något som tejpen fäste bättre på var mina tråkiga garderober som fick sig en liten makeover. Den silveriga/gråa tejpen sitter bra och jag är nöjd med resultatet! Att något så litet kan göra så mycket!
 
 
 
Inser tråkigt nog att jag inte har några bilder från julen, men jag kan ju berätta vad jag gjorde! På julafton var jag hos mamma och pappa och vi tog det bara lugnt. På juldagen åkte vi och Erik till mormor och morfar där vi blev bjudna på god mat och julklappar. Tack så mycket! En julklapp som jag använt mycket är en tränings/livsstilsklocka jag fick av pappa. Använder den så gott som varje dag och varje träningspass och tycker den är jättebra!
 
 
Nyår spenderades med Erik och gänget hos mig där vi lagade mat och sedan gick till Strömpis där vi även fick se fyrverkerierna utanför Slottet! 
 
 
Tanken var ju att Erik, jag och pappa skulle åka öppet spår den 26e februari, men vi har nu bestämt oss för att inte åka då det inte har funnits så mycket snö att träna på, och dessutom hade Erik och jag behövt träna mycket då vi inte kan tekniken... Men här är en bild från en dag när det var fint väder uppe i Ånnaboda och Erik och jag åkte dit för att träna. Var mycket folk men trevligt!
 
 
Igår åkte Erik och jag till Ica vid mig för att prova deras egenbakade pizzor! Är som ni ser inte "vanliga" pizzor utan lite mer som hemmagjorda. Var gott! Här ser ni ytterligare en julklapp, mina Iittalaglas från Essenceserien! Tycker väldigt mycket om dem. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0