Min helg i bilder!

Detta har vart en riktigt bra helg, och den är inte slut än! I fredags var jag och fikade med Hanna och gick sedan till Gottis och köpte godis. Ridningen gick typ asbäst om man jämför med förra veckan, shit va kul det var!
Världens bästa Hanna!<3
Igår åkte jag och Ida till Hanna på lite grillkväll, så mysigt! Lite kvällsprommenad samt (choklad)fårsslaktning ;)
En såndär kväll man verkligen behöver ibland!
Fick även en födelsedagspresent från Hanna! En bok samt riktigt smaskigt te, tack så jättemycket! :D<3
Idag åkte jag upp på stan för att köpa nya converse, fick bli ett par låga orange/aprikosfärgade!
Behövde ett par nya eftersom de andra vart stulna :(
/ Sara


Kommentarer
Anna

galet härlig färg på skorna :D<3!!

2012-05-05 @ 11:23:33
URL: http://nionionio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0