Plugg plugg PLUGG!

I ganska exakt en vecka så har jag inte tränat, inte vart på stan eller liknande efter skolan, alls. Jag har fått plugga flera timmar varje dag i ganska exakt en vecka. Puh! Börjar bli trött nu asså. Har haft biologiprov idag, imorgon har jag svenska muntliga då jag ska prata i 4 min (utan text att läsa) med powerpoint och när denna vecka började låg jag ca 30 sidor efter i matten. Juste! Har ju 2 verb och glosor i tyska till imorgon också.
Har ganska många saftiga grejer framför mig också, men nu har jag fått dela med mig lite av skollivet iaf, så då känns det bättre. ;)
Men jag ska inte klaga, det finns ju faktiskt de som inte går i skolan. :)
Här får ni en bild på mina ben från i måndags morgon då jag cyklade till skolan i snöstorm UTAN regnbyxor. Så nu har jag lärt mig att det kan vara smart att ta på dig det, eller ta bussen. Ett mirakel att jag inte vart förkyld haha.


Nej, nu ska jag skriva klart talet och göra klart powerpointen tills imorgon, och öva in allt också.
Vill bara säga att jag hade en riktigt trevlig tyskalektion idag. Det är ju inte mitt favoritämne men idag så var jag sockerglad och sen fick jag ett papper från en kille i tyskagruppen med en massa astronomifrågor som han förväntade sig att jag skulle kunna? Och jag kunde de flesta faktiskt! Längtar till astronomin i 2an, så sjukt kul! :D
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0