Karrofest!

Igår var det Karrofest igen, temat var God Bless America. 
Vi var rätt många, omkring 13 stycken från klassen som skulle gå, och vi och två andra från en paraellklass träffades innan för lite förfest, det var supertrevligt! Jag skulle blir hämtad vid 23:15, och vi hade bestämt att gå till f.d. Prisma vid 10, så det blev inte så mycket tid där för mig, men hade superkul den tiden jag var där!
 
Men på vägen dit var det rätt..snöigt och hakligt och kallt, mist sagt! Som grädde på moset är ju inte trottoarerna plogade och jag hade klackar, haha!
 
Jag glömde helt bort att ta några biler, men här kommer en bild från förra Karrofesten, där jag var utklädd till "Safariturist" typ! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0