En dag i en överskattad stad

Hej!
Kom hem för ca en timme sen och jag är jättetrött! Brukar verkligen inet vara trött så här dags, är ju kvällsmänniska, men inte idag tydligen. Fast har ju gått långt idag, runt hela Stockholm känns det som! Vi var till ett konstmuseeum på Djurgården, Liljevalch, och det var väldigt inspirerande! Var massa foton och moderna målningar, bla en utställning av estetare från olika gymnasium i Stockholm, där i bland en film som var filmad i Indien där man fick se massa människor och djur, jag vart lite fast i den..sjukt bra!
.
.
Har inte handlat jättemycket, en blus från Monki, ett linne/tshirt från Top Shop, och såklart ett par troser där i från ;) handlar alltid trosor där haha :D
Var inne på urban outfitters och om jag hade vart miljonär så hade butiken vart tom när jag gick ut där i från kan jag säga ;)
Oså fikade vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0