Grattis Sofia och Sabina!

Idag gick jag och tjejerna till Alfredo's (kebabställe i stan haha) och åt "födelsedagsmiddag" eftersom Sabina och Sofia fyllde år nyss! Först kebabpizzor med pommes på, för att sedan hugga in på vår efterätt som vi hade tagit med själva. (Vi frågade om vi fick äta det vi tagit med!)
Så efter kebaben åt vi: äppelpaj, 2 olika sorters muffins, kladdkaka, daimtårta, delicatobollar och drack raberbercider och cola. Nu känns det som jag inte behöver äta på en vecka typ! Längesen jag va såhär mätt, men det var LÄTT värt det, vilken go kväll vi hade!
Ne, min pizza kanske inte ser supergod ut, men den var underbar <3

Åt dock inte upp ALLT ;)

GOTT ELLER VAD?! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0