I mina öron

Min nya kategori fick då namnet "I mina öron" där jag tänkte dela med mig lite av vad jag lyssnar på. Eftersom musik betyder så mycket för folk så ville jag dela med mig lite av mina spellistor/favoritband/låtar osv osv.
Jag älskar ju musiken från 60-70 talet, men om man kollar min spotify så finns det exakt ALLT där. Jag vill lyssna på bra musik, och sån finns det från alla tider. Men ibland lyssnar jag på dålig musik också! ;)
The Rolling Stones är ju mitt absoluta favoritband, så det kommer nog några inlägg om de också ;) Min dröm är ju att få se dem live, jag skulle ge väldigt, väldigt mycket för att få göra det. 


Kommentarer
F

Ser fram emot din nya avdelning. Du har ju fått bra musiksmak med tiden ;-)

2012-02-16 @ 15:41:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0