Monday!

Idag hade jag som vanligt satt klockan på ungifär 6:10-6:20 och när jag då vaknar ställer jag om det ca 8 min fram. Men idag vaknade jag inte igen, utan pappa kom in och väckte mig vid 7 (börjar 8) så jag fick springa upp ur sängen. Låg och drömde att jag "vunnit" en träff med Kissie hemma hos henne, och om man inte träffade henne vart man uthängd på hennes blogg så jag begav mig till hennes lägenhet, och hon var inte alls lika dum som hon framstår att vara, men hon hade folk som låg och sov efter fyllan på sin toa!? Hon hade låst in dem där och skulle inte släppa ut dem. Hmm..?

Skolan idag var helt okej iaf, vi fick se bilder från San Fransisco där min eng lärare vart och hon berättade. Fick gå hem (som "vanligt") istället för historian. Är ju fysikprov imorgon, hjälp,  hjälp, hjälp. Eller egentligen känns det som jag har ganska bra koll, det är bara att jag blandar ihop allt. Tar man fel formel så säger det sig själv att ingenting i uppgiften blir rätt, och så ryker kanske 3 poäng..Jag har ganska lätt för att göra "slarvfel" eftersom jag inte tänker mig för och inte ser om jag gjort fel ibland. Vi har bara 1 h och 10 min imorgon på oss att skriva också! :s


Näe, nu ska jag sätta på mig mjukisarna, fixa lite "pluggkäk" ;) och RÅPLUGGA!!! Om jag har tur kanske jag har tid att dra en snabbis till gymmet ikväll också, får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0