(O)ledig lördag

Denna dag stavas plugg. Har suttit med matten större delen av dagen men det går sååå segt. Jag längtade typ efter att få läsa biologi istället haha! Det går jättesegt att göra alla uppgifter i boken, och jag måste verkligen fokusera för att klara de enklaste ibland. De är bara på helgen jag gör något men jag gör allt sjuuuukt långsamt känns det som. Men denna helg ska jag plugga som aldrig förr, jag vill höja mina betyg! Dock har jag inte ett sus om vart jag ligger i något ämne (det är ju nytt betygssystem där man inte ska fokusera på resultat, fantastiskt jag vet....) så jag kan väl inte säga något men man har väl en känsla.
.
Tog och kollade på Melodifestivalen (fast jag sa förra veckan att jag inte tittar) och Dileva var bäst tyckte jag, fast denna Ulrich Mushsdfjgdfgkn vad han hette var bra han med! Munspel och gitarr samtidigt!
.
.
Nu ska jag tillbringa en stund med mioser, mitoser, mutationer, arv och miljö och lite annat trevligt i biologiboken!
Ha en fortsatt bra lördagskväll!
En gammal bild på en fisk på havsmuséet i Lysekil där jag var förra sommaren, lite biologiskt passande sådär..typ


Kommentarer
F

Minns mest vad det regnade när vi var där men en och annan ful fisk var det ju också ;-)

2012-02-12 @ 08:53:57
Elin

Haha, Ulrik munther ;) :*

2012-02-12 @ 09:21:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0