Träning!

Min träning idag: idrotten i skolan, redskapsgymnastik (tusen gånger bättre än att stå och skjuta bollar på varann!) i 1 h och 20 min. Drog till gymmet direkt efter och SPRANG! Trodde att det skulle vara skönt att köra ashårt i några km utan att stanna (12-14 km/h) men det var nästan plågsammt haha! Men jag klarade mitt "mål" som jag satte upp när jag sprang. Gick lite efter det och var på löpbandet i totalt ca 40 min. Körde lite rumpa och ben sen och lååång stretching. Och cyklade hem. Känner mig helt OK duktig :)
Jag ju såg glad ut..

Imorgon (om jag har tid) ska jag "smygträna" hade jag tänkt. Jogga långsammt och länge och inte köra någon styrka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0