Var hos frissan..

Gick till frissan idag eftersom jag vart halvt hysterisk i helgen över mitt hår (det är mycket tunnare dsv kortare på höger sida). Jag har försökt att spara ut mitt hår i ca 3-4 år nu, jag har användt plattång 2-4 ggr om ÅRET, hörfön lika, använder hårinpackning minst 1/vecka, silkesdroppar och dessutom försöker jag att tvätta det 2-3 ggr /vecka.
Allt detta för att få ett friskt och LÅNGT hår.
.
Min frissa sa att hon skulle ta 3-4 cm. Det vart nog drygt 10 cm. Fast frissor vet bättre än vad jag gör och de känner vad som behövs. Det är nog inte helt lätt att alltid veta vad kunden vill men det är skinnad på 3 och 10 cm.
Innan/efter
Och JA det växer ut igen, men håret växer 1 cm /månad + klippning några gånger om året. I stora drag blir det väl ca 2 år innan jag får tillbaka samma längd, och eftersom jag kämpat ganska mycket med mitt hår känns det surt kan jag säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0