...

Vet inte vad som har hänt men så fort jag sätter på någon låt så vill jag byta, även om jag älskar låten?
Sitter på spotify och försöker allt möjligt men sitter bara och byter!
Men tror att detta kan ha och göra med att förra veckan så över-lyssnade jag lite på 60/70-tals musik (den absolut bästa för er som inte fattat det än!!!!)
Jag kanske tycker att all annan musik är kass nu och inte vill lyssna på den? ÅÅH SÅ STÖRT ISF!

Sätter på någon låt som jag verkligen äääälskar men blir bara stressad och byter.
Försöker lyssna på musik jag aldrig lyssnat på förut, sitter tex på toplistan i UK/Danmark osv men jag blir bara stressad av all musik just nu. Hoppas det har löst sig till imorgon bara.

Om tex Jimi Hendrix bara skulle veta att många av dagens musiker bara får en text, sjunger den och sen fixar man allt i datorn, hur skulle han reagera då? Om jag var han skulle jag nog vara rätt besviken och arg, jag menar han var (är) en jävla gitarrgud och folk på denna tiden behövde faktiskt vara duktiga på vad de gjorde för att lyckas!
Kan Enrique Iglesias sjunga ordentligt på riktigt, FAN HELLER!
Känns som att vissa av dagens artister säger några ord i en låt de själva inte har skrivit, spelar in en musikvideo när de sitter på en svindyr båt och sen får de en massa pengar för det. (Lite överdrivet men ni fattar nog)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0