NATTINNEBANDY! MEXICO! <3

Mitt "hemilga" inlägg om ponchon i söndags var ju givetsvis till Karolinska Skolans årliga Nattinnebandy!
Vi som var med från min klass, NAC11, var mexicaner och jag hade på mig svarta shorts, indianlinne från Jersey, ponchon, sombrero och en stor fet muschtach. 
Har inga bättre outfitbilder för tillfället!

Tror det kommer komma upp lite mer bilder på fb under helgen som jag kan lägga upp här med än så länge så får detta duga. :)
Vi förlorade faktiskt alla våra 3 matcher men vad gör det liksom, vi hade så sjukt kul!!!
Första matchen var kring 19:00 mot NVD10 om jag inte minns fel. 3-1 blev det, men det var faktiskt riktigt jämt! :)
Nästa match var mot lärarna, och de var viiiilda lärare! Tror det var typ 5-0 eller nåt haha..
Sen gick vi och åt på Burger King, och det märktes att folk tyckte att vi såg ganska speciella ut där vi satt med sombreros och mustacher. Vår sista match var mot SPC09, och trotts att varje lag måste ha tjejer med så spelade inga tjejer där, och under ca halva matchen så var jag ensam tjej med killarna i min klass mot treorna. Kändes som vi inte hade sån jättestor chans, men min klass var sjukt duktiga iaf!
Men vi kanske vinner bäst utklädnad, vem vet? Det avgörs nästa vecka tror jag.
Gick och la mig kl 6 i morse..hehe pigg?
Taggar redan nästa år, vi ses där!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0