Redan fredag

Veckan har flugit iväg verkligen. Hade detta vart när jag gick i skolan så hade jag såklart vart glad, men just nu känns det som att sommarlovet bara rinner ut lite i sanden. Tänk om jag hade en häst att rida varje dag, OM jag skulle vara glad!? Sitter och kollar blocket varje dag efter annonser efter medryttarhästar men näe, finns ingenting. 
Eller tänk om jag och några kompisar drog till typ Spanien en vecka?! Men till det behövs pengar, och för det behöver man ett jobb. Som jag har letat! Gått runt och frågat, ringt, mailat, näe, inget jobb heller. Är väl bara att ta upp letandet igen efter sommaren! :)
 
Idag har jag inte jobbat nåt alls i trädgården, kännde att jag ville göra något annat. Åkte till gymmet för första gången på länge. Mitt knä mår inte så bra just nu, så försöker ta "vila" från joggning, promenader osv. Så idag blev det ett rejält styrkepass, kändes bra! :)
Puh...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0