Grillchill med NAC11!

Igår hade jag inga lektioner utan fick bara tillbaka prov osv. Fick reda på att jag måste komma till skolan torsdag nästa vecka (PÅ MITT SOMMARLOV) för att kompletera i kemi... :(
Eftermiddagen fikade vi med klassen, alla tog med något och på kvällen samlades vi och grillade i Skytteparken! Och så fyndade jag lite inne på Bik Bok :)
Förmiddagsfika (lunch)
Eftermiddagsfika (lunch del 2)
Kommer att sakna bästa NAC11 något otroligt i sommar!
Och tyvärr byter några till natur-samklassen också, men vi kommer träffas endå!
-
Efter grillningen med klassen träffade jag Hanna och vi gick runt ite på stan och tittade runt lite. Är ju Marknadsafton! Vi åkte hem tilll mig sedan och spenderade lite tid geon att ta kort...;)
-
-
-
Visst är vi fina? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0