Härligt väder

Hade lite ärenden på stan idag, skulle handla nya svarta jeans, svart bandeau och pengar till mobilen. Behöver inte ens gå upp ur sängen för en väderrapport, det drar kallt från fönstret och hör regnsmattret på rutan. Visar sig sedan att det inte mer än 11,2C grader ute! Som gjort för en runda på stan! ;)
Jag gick upp på stan, cykla blir man så blöt av...paraplyet vände ut och in på sig säkert 20 gånger haha! :(

Blev ett par svarta jeans från Vero Moda, orkar inte med Dr. Denim längre, mina luktar apa! Såg ut som en tvättäkta hippie där jag runt på stan också, gummistövlar, inget smink, en massa stora tröjor osv.

Det regnar fortfarande och nu börjar resfebern komma, tänk om en blixt slår ner i planet eller det är halkigt på start/stoppbanan för att det regnat så mycket? :S
Nu ska jag packa vidare iaf! Måste komma under 10 kg eftersom jag bara tar handbagage...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0