KARROFEST!

Igår var det Karrofest, jäklar va kul det var!!! Tycker dessutom att det var lite extra att fira denna gång också,sista festen för 3:orna, jag har fått veta att jag får E i tyska (har ju fått IG-varning så är superglad!), och mittförsta gymnasieår är om en vecka över.
Hade helt sjukt roligt och dansade som aldrig förr haha :D Idag när jag vankade kunde jag knappt gå, minavader är som vedklabbar typ! Attans vilken träningsvärk jag har i dem! Men det visar väl bara på att det var bramusik och jag har haft kul! ;)
.
Tema för denna gång var reality-tv och jag fick se många olika serier på ett och samma ställe haha... :D Igårklädde jag inte ut mig, men hade ju som sagt planer på förra årets Big Brother Sara.
Tack för en riktigt grym kväll alla som gjorde den helt underbar!

Bilder från min första Karrofest förra året innan vi drog iväg :)

Byggarbetare, militär, superhjältar och jag som hollywoodfru

Lyckades cykla med mina vedklabbar till vader till skolan i regnet, och sedan ha en engelska redovisning idag.Men det var väl sådär lagom kul med några få timmars sömn kan jag ju säga. Men det var helt kalrt värt det! :)
Idag på ridningen rider inte jag, idag är ju det den halvan av gruppen som inte red förra veckan som ska hoppa medans vi andra har teori genom att titta!:) Dock blir det nog inomhus för dem pga vädret. :( Hade nog inte klarat av att rida med mina vader idag, haha!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0