Karrofest ikväll

Hej!
Tror ingen missat att det är Karrofest ikväll. Jag har biljett men ni kommer inte se mig vingla runt på Örebros gator inatt ;) Har gått och taggat länge men av några anledningar väljer jag att inte gå iaf. Haha jag vet att jag kommer sitta där ikväll med mitt tyskaplugg och när jag går och lägger mig och tänka på mina kompisar som kommer dansa sönder på Prisma/Virus ikväll/inatt men jag har ju faktiskt tagit beslutet själv.
Sen sitta där på fredag och höra om allt.  Men jag hoppas verkligen att alla som går får skitkul och kör järnet!
Det kommer ju fler gånger liksom.
.
Tema: Absolut Svenskt (är överstruket på min biljett för att de hade tänk att ändra det först)
Hoppas alla piltar + andra som går får en riktigt härlig kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0