Mars!

Första mars idag = jag fyller år om mindre än en månad! :D Asså det är mindre än 400 dagar tills jag är 18!!!! AAH JAG DÖR! :D 17 suger men sen så! ;)
Vad jag försöker säga med detta inlägg vet jag inte riktigt, men något om att det är ny månad och att jag redan är hemma, hihi! Hade bara en lektion idag, som vi endå inte gick hela. Var bara en lång genomgång och typ 20 min jobb matte. Och det vi gör nu, jag fattar verkligen ingenting!
Sen gick vi till det nya cafét i huvudbyggnaden där jag förövrigt aldrig är (en lektion i veckan) som öppnade idag. Det var ju asfräsht till skillnade från det gamla! Ser ju ut som värsta Bara Vara liksom! En chibata (ja, ni vet sånnt där bröd som ska vara så speciellt och är skitgott som de har på alla bra caféer?) har dem för bara 25:- !
Det är sjuuukt billigt och asbra och fräsht! :D Hade inte så mycket kontanter med mig så köpte en bulle, kaffe och en yoggi.
Sen åkte vi buss till Oset/Rävgången/Naturens hus i solen. Härligt! Så nu har jag precis kommit hem, här är bilder från när jag var ute och gick efter skolan igår:
Och dagens fika!
Nu ska jag dra o göra lite ärenden, seeyaaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0