Omoget väder

Hej!
Vad ska man säga? Känns som att vädret vaknade på fel sida idag, igen.
Jag blir väldigt sur över dåligt väder och mina skor var så blöta så jag fick gå utan skor i skolan medans jag la pappershandukar i dem.
Ridningen idag var i alla fall riktigt kul! Eller ska man säga spännande? ;) Hoppning på ett fullblod, jag är glad att jag satt kvar! :D Men OM det var kul?! :D Bara flög fram haha :)
Nu sitter jag och tittar på reprisen av Beavis and Butthead, alla avsnitt och har just ätit upp nästan ett halvt kilo godis (totalt) idag. Så som en fredag ska vara alltså! ;)
Juste! Igår köpte jag en Rolling Stones bok, en bildbok alltså! Känns bäst eftersom jag är så dålig på att läsa böcker..;)
Men ska komma igång nu med bokgrejen..!:)
Kram! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0