Skön dag!

Hej!
Har en tendens att gå och lägga mig sent och sova för lite, så inatt sov jag dubbelt så mycket som tidigare nätter haha! Min kropp måste fått en liten chock nu när jag är ledig...
Gick upp 10 idag iaf, följde med mamma och handlade och gick sedan upp på stan med en kompis jag inte träffat på alldeles för länge! Vi fikade och satt och snackade i några timmar om allt mellan himmel och jord, och jag sitter där och inser att jag är jättedålig på att höra av mig till folk. Bara att skicka ett sms eller något. Tur att jag inser det nu åtminstånde :)
.
Har inga mysiga fikabilder då jag helt glömde bort det men vi gick iaf till Soleo, tur att något var öppet idag!
Jag idag!
Kramis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0