Sol sol sol!

Hade fysikprov och 30 min matte. Så slutade kl 10 idag! Åkte hem och solade och åkte sedan upp till skolan för att titta på musikalen Julia och Julia. Helt sjukt hur talangfulla människor som går på min skola! :D
Nu sitter jag här efter ännu mer sol och ska snart åka ut och övingsköra lite.
.
Ringde kommunen idag också, eftersom jag inte fått något brev än om jag har fått sommarjobb eller inte. Klart jag inte hade fått något.. :(
Just nu känns min sommar: Inget jobb = inga pengar och inga planer.
Ville så gärna gå på P&L men jag vet inte vad som hände. Ingen verkade lika taggad som mig...Nästa år åker jag själv om det är så! Haha ;) Då är jag åtminstånde 18 iaf, så saker blir ju lite enklare på ett vis iaf :)
.
Ha det bra! :)
Jag, Sofia, Sabina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0