Detaljer i mitt rum

Tror inte att så många vet det om mig, men jag kan verkligen vara en kreativ människa. Ibland kommer jag in i perioder då jag målar, andra där jag skriver, och vissa där jag möblerar om och vill inreda. Men främst är det väl att jag fotograferar. Men min karera har ju inte velat fungerat på ett bra tag, men det visade sig vara mitt objektiv det var fel på :( Har på ett teleobjektiv nu. 
 
Hur som helst, så idag efter IKEA blev jag tvungen att göra något med mitt rum. Plockade bort lite böcker i min mini-bokhylla och gjorde om. Bilderna är från min iphone och det var mörkt så man ser inte så bra, men här är några detaljer av mitt lilla rum:
Dagens IKEA-köp
Gamla grjer på nytt sätt
Bok om Rolling Stones, Keith Richards biografi (gitarrist i Stones), en hatt från Jersey och Vintage Vinos av Keith.
Smyckes "blomranka". var mörkt när jag fotade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0