Försöker iallafall

Har inte gjort något vettigt idag förutom skolan och tränat. Cyklade 1 mil på 18 minuter och 47 sekunder! Men sen är det ju en spinningcykel så det är ju lättare. Alla dessa benövningar jag fått av sjukgymnasten som jag ska göra för att mina knän ska bli hockuspockus bra börjar bli sjukt tråkiga att göra nu kan jag tala om. Jag kör fortfarande på lättaste vikterna, blir inte ett dugg starkare och mina knän blir bara värre. Har blivit tillsagd att jag inte får ta så många promenader heller, helst inte gå mer än runt på skolan. Kul? Näe. Jag vill kunna jogga och promenera som vem som helst! Jävla knän.

Nu sitter jag okoncentrerad som bara den och är stressad så in i skogen över kemin, kursprov snart (prov på hela boken). Motivationen är 0 just nu med kemin. Fattar ju ingenting! Lyssnar på Queen också, behöver lite omväxling känner jag. Blivit rätt mycket klassiskt på senaste. Rätt bra när man kommer in i det.


Oj! Nu är klockan titta-på-tv-precis-innan-jag-ska-lägga-mig-dags och jag har fortfarande inte kommit någonstans med kemin. Fan. Tror jag aldrig vart så orolig för ett ämne, som det ligger just nu får jag bra på proven men förstår tydligen inte världens enklaste sak som är grundläggande och lär jag mig inte detta hockuspockus som får jag F.
Tror min kväll stavas ångest. Blir råplugg imorgon då! Måste ta tag i det.

God natt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0