Lov

Höstlov då! Är behövligt kan jag säga, man måste få vila upp sig ibland. Men ska passa på att komma ikapp i lite saker också, fast lugnet får stå i focus.;)
 
I fredags eftermiddag gick jag och tjejerna och tog vår traditionella fredagsfika, ett måste nu för tiden! Vi gick till Java och hade turen att få bord denna gång också. Jag kunde sitta kvar länge för en gångs skull, var ju teorivecka på ridningen där man kan gå vilken dag som helst. Hade gärna gått på något pass men ja, ni vet ju hur det blir när något tidskrävande är valfritt, tyvärr!
 
Idag säger jag grattis till mina underbara föräldrar, 17 år har ni varit gifta! Igår åt vi oxfilé, jordgubbar och kollade film.  Och idag på "den riktiga" dagen så har jag gjort morotskaka! Den var uppskattad tror jag, recept från Leilas. Här hittar ni det: http://www.leila.se/leilas-morotskaka/leilas-recept/bakverk/index1,23.htm?id=2736.
 
 
Nu väntar Solsidan och Hellenius Hörna, go söndag på er! :)
Fredagsfika!
Grattis! :D


Kommentarer
F

Tack själv, det var en smarrig kaka och farmor hälsade samma sak i dag.

2012-10-29 @ 21:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0