Perfekt start på veckan...

Vaknade och hade typ kunnat gjort ALLT för att då sova en timme längre, men det var bara att gå upp. Efter att jag duschat får jag världens nackspärr som sitter i än. Det gör sjukt ont! När jag kom till skolan, så gissa vad? Första lektionen är inställd och jag börjar inte förens 10:05.
Hade kunnat sova mer än 2 h extra!!!funderade starkt på att åka hem och lägga mig igen alltså. Men satt och jobbade matte i 2 h istället, och efter set hade vi 1,5 h mattelektion. Känns ju inte alls tråkigt efter så många timmar liksom. Och mer matte kommer jag behöva plugga, prov på 3 kapitel imorgon.

Idag har jag dessutom pratat med min syv, min rektor, kansliet, Entröpenörskapläraren, retoriklöearen och min svensklärare om att byta individuellt val. Orkar inte berätta hela historien men nu går jag på Skrivande istället för entröpenörskap! Är jätteglad att min svensklärare kunde ta in mig i gruppen!

Nu är jag hemma och ska ta en powernap, behövligt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0