Snart ännu en vecka avklarad

Hej! Har inte haft en sekund över de senaste dagarna känns det som. Har mycket att göra nu med men ja, just nu gör jag inte det. Har bara suttit och tittat på Family Guy och Simpsons och nu började Simpsonsfilmen på 6an!
 
Idag har jag haft kemiprov och sedan gick jag och tränade, ja hurtigbullen i mig fick komma fram haha! ;) Annars har jag inte gjort mycket idag. Men är väl dags att sätta igång nu, få liiiite gjort åtminstånde. 
 
Biljetterna till Karrofesten imorgon har sålt som smör i solsken, de har tagit slut på en gång. Men det är ju ettornas första så då brukar det bli så haha :) Lammköttens första!
Taggar sjukt inför imorgon, kommer bli bästa någonsin! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0