Fredag = fettodag

Jag skulle inte ha varit förvånad om jag rullade ur sängen imorse så mycket som jag åt igår. Eller så mycket onyttigt snarare. Pannkakor till lunch, daimtårta till efterrätt som Jossan hade tagit med sig för hon fyllde år i torsdags, godis efter skolan, fika på ridningen bestående av donut och kladdkaka med saft, hamburgare när jag kom hem och på kvällen åkte jag hem till Lovisa för filmmys och där tog jag i med alla krafter och satte i mig en marabo vit också. Hjälp säger jag bara...
Men vi hade jättetrevligt, såg Project X och jag såg cirka halva Saw 6 innan jag åkte hem! :)
 
Så har mått illa större delen av dagen idag, men nu är jag pyttpyttelite godis sugen igen. har vart ute på promenad och ska jag ha godis idag också så ska jag åtminstånde gå en till och köpa det. 
Teori pch fika, eller fika och teori kanske? Hehe :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0