Ineffektiv dag (obs. neggo-inlägg, men det är ju lite komiskt också)

God kväll! Idag har vart en såndära dag som jag är småirriterad över men för handlingsförlamad för att plocka upp den och ruska om den. Vaknade väl på någon sida idag som jag inte hade planerat för. Allt idag har bara vart små-dåligt dagen igenom. Jag har inte gjort ett dugg skolarbete att tala om, har ätit onyttigt, haft ont, vart seg och sur. 
 
Och för varje dag jag ska gå upp till skolan (när jag börjar tidigt dsv) blir det lite, lite svårare. Jag sätter alarm inte midndre än 3 gånger på 10 minuter men jag somnar alltid om. Fast sover gör jag väl inte riktigt, jag är banne mig haft medvetslös och vet inte vart jag är, vad klockan är eller vilken dag det är. 
 
Nu är i alla fall dagen slut och imorgon är det fredag. Det ska bli en bra dag! För det första fyller världens bästa Hanna år, för det andra är det fredag, för det tredje ska jag komma på några fler bra andledningar och tänka på dem och det ska bli en bra dag! 
Varm choklad (SUPERGOD) och kladdkaka på Waynes 
Var ute och gick, mötte en kossa
Handlade med mamma på Ica Maxi,kolla molnen!


Kommentarer
Anonym

Vilken frän molnbild :-)

2012-09-23 @ 21:52:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0