Måndag

Har lite panik över allt just nu, SÅ mycket som ska göras och plugga till. Idag har det dock inte blivit så mycket gjort, men jag ligger iaf i fas med matten (ja, jag ligger inte efter för en gångs skull). Fick reda på entröprenörskapen idag att vi i grupper antingen måste starta UF-företag eller något typ av företag, fixa event, sälja produkter eller liknande. Det ska vara under hela läsåret och vara det hela kursen går ut på typ. Exakt som projektarbetet låter det som, men det är ju i 3an. Det bara kom pang bom idag. 
 
Nu låter jag som en äkta pesimist, men vad tänkte de här? Jag tycker UF-företag och projektarbete är en superbra merit att ha, man lär sig sjukt mycket och det är bra på alla sätt och vis, men just nu har jag varken tid eller lust till detta. Jag tänker inte göra ett UF i 2an och ett exakt lika i 3an heller!? I ett företag måste man ju stoppa in hela sin själ och lägga ner otroligt mycket tid på det. Entröprenörskapen valde jag som en kul grej en lektion i veckan, och detta är något jag vill göra i 3an med folk jag känner, och få göra något jag brinner för. 
 
Så jag får se hur jag gör. Antingen löser det sig på något fantastiskt underbart sätt och jag bara behöver min en lektion i veckan för att driva ett företag, men det låter inte riktigt som ett företag. 
 
JAJA. Slut om det :) Har fått ett par jeans idag! Tack mamma! Behövde verkligen ett par nya, och denna gången blev det ett par med lite bättre kvalité, eftersom mina jeans brukar gå sönder haha ;)
 
 
God natt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0