Tisdag

Ligger i sängen och ska snart sova, är verkligen hur trött som helst! Tog en powernap idag på dagen men fick ingen mer power tyvärr! Men har sovmorgon imorgon, så jag får sova ut! :)

Hade skolfoto idag, och jag fick sitta ner längst fram. Aldrig gjort det, alltid stått på sidan men nu klassas man som kort och får sitta, hur mycket jag än sträckte på mig ;) Många, inklusive jag själv gör en så stor deal av hela fotogrejen, men det är ju inte längre som i grundskolan där det bara var den egna skolan som ser kortet, gymnasiekatalogen får ju alla 1or, 2or och 3or på alla skolor i hela Örebro, vi snackar liksom flera tusen som kommer se kortet. Så jag hoppas verkligen att jag blev bra.

Något annat: Bild från när jag var ute i Karlslund idag på promenad, fint är det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0