200 km/h

Hej!
Känns som att livet går alldeles för fort just nu, veckorna bara flyger iväg. Både bra och dåligt. Mest dåligt just nu, blir så stressad. Idag hade jag ju kemiprov som förövrigt gick åt skogen, trodde jag skulle kunna slappa lite ikväll men så blir det ju såklart inte. Hade missuppfattat datumet för när den utredande uppsatsen skulle in, det är nu på söndag! Och jag som knappt har börjat ska få ihop ett helt arbete om svarta hål och om de släpper ut något osv, åh va kul att ägna helgen åt!

Hade kanske tänkt att gå ut på krogen för första gången denna helg men får väl skjuta på det roliga för att skriva utredande 10-12 sidor uppsats i astronomi, plugga matte som fått lida pga kemiprov, läsa svebok och räkna kärnfysik. Ja men åh så glad jag är att jag går natur, livet ler ju åt en...!
Dessutom har jag ju ägnat rätt mycket tid denna vecka till det framtida körkortet, kommer jag någonsin ta det?

Sitter och känner mig som en hiphopare i luva just nu, tänkte det skulle bli bra mot huvudvärken!

/ Optimisten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0