Hjärnmos

Hej!
Herregud vad trött jag är. Igårkväll fastnade jag precis när jag skulle sova för en dokumentär om uppfostran av tonåringar som slutade 23:40, och idag ringde klockan på 06:10...
Har haft skola med tusen lektioner med allt från alla delar i hjärnan och hur några av dem funkar och allt där ikring, till kärnfysik och allt sånt kul. Efter skolan gick jag på lite möte med banken och fixade dosa, vidare till nästa bank så att jag nu får mitt studiebidrag. Hem och äta och plugga kemi. Sedan har jag haft genomgång på div. saker på körskolan 17:30-19 och nu har jag gjort lite mer kemi (prov på torsdag).

Nu har jag landat i sängen och vet ej om jag kommer upp. Får hoppas det, behöver plugga...bara lite till...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0