Min första utgång!

Hej!
Jag trodde ju inte alls att jag skulle ut igårkväll, men så blev det! Jag och tre kompisar från klassen var först med större delen av vår paralellklass i Sörby, och sedan gick/cyklade vi som hade fyllt 18 in till stan och Strömpis! Det var inte så jättemycket folk där, troligen på grund av 48 h-grejen på Frimis men det var rätt skönt att inte bli ihjälklämd bland allt folk. Vi hade supertrevligt igår och jag är riktigt nöjd med mitt första besök på krogen! Dock känns det lagom kul idag att skriva ihop astronomin....


Kommentarer
Elin P

Du har blivit stooor, syster! <3
Längtar mega bamse mycket tills min första utgång är.

Svar: Ja, jag har väl det haha :) Vänta bara, vipps är du 18 du med! ;) <3
Sara Liljedal

2013-04-27 @ 22:39:51
URL: http://elinnpersson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0