Fyra timmars räknande

Stod och räknade folk i fyra timmar idag, två vid Swedbank/Specsavers och två på Köpmangatan vid BikBok. De två första stod jag tillsammans med en tjej som jag sedan gick och åt lunch med (+hennes kompis) och pratar man hela tiden i nästan tre timmar får man reda på rätt mycket om varandra, och vi hade ganska mycket gemensamt! Det är så roligt när man träffar någon som man kan diskutera sina intressen med, haha. 
 
Efter min lunch (eller ja, kaffe och kladdkaka) och mitt andra pass kom mamma och vi gick på stan lite snabbt. Behöver ett nytt skärp som matchar mina Primeboots (måste ha ett svart skärp eftersom de är svarta) och en mössa. men skärpen var för stora och mössorna verkar vara slut överallt. :( Får hålla ögonen öppna då!
 
Nu är Melodifestivalen på på min tv...inte min typ av musik men man får väl lida igenom det ;)
 
Och JA jag ska givetvis ta bort nagellacket och måla på nytt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0