Ny vecka

Hej!

Sitter och dricker lite egengjord varm choklad med grädde i och tittar på Americas Funniest Home Videos såhär på eftermiddagen. Min plan var att gå till gymmet men orkade inte, så det blev exkat tvärt om istället ;)
 
Idag var då det fruktade astronomiprovet, och jag förstod att det skulle vara svårt, men eftersom att provet var på så många områden kom ju inte alla man hade pluggat på, och det som jag fattade absolut noll av kom det ju såklart mycket av istället. Bland annat på området "Ekvatoriell Teleskopmontering". Optik är ju borttaget från fysikkursen jag läser och läraren hade inte gått igenom något om det. Så läraren fick ett högtrvande svar på frågan om okular där jag berättade det. Vet inte om det är rätt att skriva så men nu är det gjort. 
 
Resten av dagen kommer gå ut till att göra lite matte, och kanske kolla lite film. Åh så skönt! Snart är det lov också!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0